Görüntülemeler | |
---|---|
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming | 1295 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming | 42 | 25 | 18 | 31 | 62 | 25 | 44 |
Görüntülemeler | |
---|---|
356151.pdf | 1885 |
Görüntülemeler | |
---|---|
United States | 45 |
Türkiye | 37 |
Germany | 12 |
Vietnam | 12 |
Bulgaria | 9 |
France | 5 |
Russia | 4 |
Slovenia | 4 |
Austria | 2 |
China | 2 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 36 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 9 |
Istanbul | 2 |
Shenzhen | 2 |
Trabzon | 2 |
Vienna | 2 |
Ankara | 1 |
Ashburn | 1 |
Redwood City | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE