Kurumsal Açık Arşiv

İstatistikler


İstatistikler

Toplam Ziyaretler

Görüntülemeler
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming 1292

Aylık Toplam Ziyaretler

Ocak 2025 Şubat 2025 Mart 2025 Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025 Temmuz 2025
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming 42 25 18 31 62 25 41

Dosya Ziyaretleri

Görüntülemeler
356151.pdf 1885

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntülemeler
United States 45
Türkiye 37
Germany 12
Vietnam 12
Bulgaria 9
France 5
Russia 4
Slovenia 4
Austria 2
China 2

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntülemeler
Oakland 36
Hanoi 12
Çanakkale 9
Istanbul 2
Shenzhen 2
Trabzon 2
Vienna 2
Ankara 1
Ashburn 1
Redwood City 1

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE