Kurumsal Açık Arşiv
En Son Eklenenler
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
.
Politika
Yönerge
Hakkımızda
İletişim
.
.
English
Türkçe
DSpace@FIRAT
→
DOKTORA TEZİ
→
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
→
En Son Gönderiler
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ: En Son Gönderiler
Toplam kayıt 71, listelenen: 1-50
Sonraki Sayfa
Kişiye özgü öğretim portalının öğrenenlerin akademik başarısı ve tutumları üzerindeki etkisi / The effect a personalized educational portal has on the academic success and attitude of learners
FERHAT BAHÇECİ
(
2011
)
Fen bilgisi öğretmenlerinin düşünme stilleri ve epistemolojik inançlarının kullandıkları yöntemler ve ölçme araçlarına etkisi / The effect of science teachers' thinking styles and epistemological beliefs on the methods and measurement tools used
AYSEL MURAT
(
2018
)
Öğretim etkinlikleri modeli'ne dayalı çevrimiçi öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve öğrenmede kalıcılığa etkisi / Effect of the online learning environment designed with instruction activities model on students' academic achievements, attitudes and retention of learning
VİLDAN DONMUŞ KAYA
(
2018
)
Waldmann modeli ile yapılan metin öğretiminin 8. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi / An investigation of the effect of Waldmann model based text education on 8th. grade students? reading comprehension, critical thinking and creative thinking skills
ELİF EMİNE BALTA
(
2011
)
Okul yöneticilerinin eğitiminde eylem öğrenmenin karar verme ve çatışma yönetme becerileri üzerindeki etkisi / The effect of action learning on participants' decision making and conflict management skills in school administrator training
DÖNÜŞ ŞENGÜR
(
2018
)
İlköğretim 7.sınıf sosyal bilgiler öğretim programı etkinliklerinin uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi / Implementation efficiency of syllabus activities in social studies course at 7th grade of elementary education
HASAN AYDEMİR
(
2011
)
Üniversitelerdeki örgüt yapısının akademisyen davranışları üzerindeki etkisi / The influence of organizational structure in universities on academician behaviors
MUHAMMED ZİNCİRLİ
(
2017
)
Lise müdürlerinin destekleyici liderlik davranışlarının ve kolektif güvenin okul etkililiği üzerindeki etkisi / Effects of high school principals' supportive leadership behaviors and collective trust on school effectiveness
AYSEL NAMLI
(
2017
)
Yapı iskelesi desteğiyle sorgulamaya dayalı öğretim yönteminin uygulamadaki etkisinin araştırılması / Investigation of effect of scaffolded inquiry-based instruction
ÜZEYİR ARI
(
2017
)
Fen bilgisi öğretmenlerinin laboratuvar uygulamaları ile ilgili yeterlilikleri, tutumları ve karşılaşılan problemler / Competencies of science teachers on laboratory applications and problems encountered
AYŞE KESKİN GEÇER
(
2018
)
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğretim becerilerini etkileyen faktörler / The factors affecting the teaching skills of social studies teachers
AHMET UYSAL
(
2018
)
Sahne sanatları ile sosyal bilgiler öğretiminin öğrencilerin başarı, tutum ve bilgilerinin kalıcılığına olan etkisi / The impact of social studies instruction with performance arts on the achievements, attitudes of the students and their retention of knowledge
KENAN BAŞ
(
2017
)
Okul yöneticilerinin otantik ve holistik liderlik tarzlarının pozitif örgütsel davranış üzerindeki etkisi: Yapay sinir ağları uygulaması / The effects of authentic and holistic leadership styles of the school managers on the positive organizational behavior: Application of artificial neural networks
ZÜBEYDE YARAŞ
(
2017
)
Eleştirel düşünmeye ilişkin sınıf-içi engellerin kaldırılmasına yönelik etkinliklerin ingilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin eleştirel düşünmelerine ve öz-yeterlik inançlarına etkisi / The effect of in-class activities for removing the barriers to critical thinking on english preparatory school students' critical thinking and self-efficacy beliefs
ÖZLEM MİRAÇ ÖZKAYA
(
2018
)
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında sınıf yönetiminin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Investigation of classroom management in online learning environments in terms of various variables
HAKAN POLAT
(
2016
)
Ortaokul Sosyal Bilgiler dersinde akran öğretimi metodunun etkililiğinin değerlendirilmesi / Evaluation of the effectiveness of peer teaching method in middle school social studies lesson
BİROL BULUT
(
2016
)
Farklı sınıf seviyelerindeki fen bilgisi öğretmen adaylarının yenilenebilir enerji konusunda teknolojik pedagojik bağlam bilgisi ve öğelerinin araştırılması / Exami?ni?ng the different grades of pre-service teachers' technological pedagogical contextual knowledge and the components of tpck involving the topic of renewable energy sources
DİDEM KARAKAYA CIRIT
(
2016
)
Bilgisayar destekli kavramsal değişim metinlerinin fen bilimleri dersinde öğrencilerin başarılarına ve tutumlarına etkisi / The effect of the computer based conceptual change texts on the achievements and attitudes of students studying science education
GONCA ÇAKMAK
(
2016
)
İşbirlikli öğrenme modelinin fen öğretimi laboratuar uygulamaları dersinde akademik başarı, kalıcılık ve tutuma etkileri / Effects of cooperative learning model on achievement, retention and attitudes in science teaching laboratory practice course
AYTEN ARSLAN
(
2016
)
Kazanımlara yönelik dereceli puanlama anahtarlarının geliştirilmesi, kullanılması ve değerlendirmede objektifliğe katkısı / Development and use of scoring rubrics and its contrubition to objectivity in evaluation
SÜMEYYE AYDIN GÜRLER
(
2016
)
Okul yöneticilerinin pozitivist ve kaos yönetim anlayışlarını benimsemelerinin kendilerinin ve öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeylerine etkileri / The effects of school administrators? positivist or chaos management styles on commitment levels of their own and the teachers
MEHMET EMİN USTA
(
2013
)
Fen bilimleri öğretmen ve öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmaya ilişkin görüşleri ve sınıf içi uygulamaları / Exploring the pre-service and in-service science teachers' views on nature of science and scientific inquiry and classroom practices
SELÇUK AYDEMİR
(
2016
)
Üniversitelerde yetenek yönetimi kapsamında yetenek havuzu oluşturmaya yönelik bir model önerisi / A model for the formation of a talent pool within the talent management in universities
SEDA GÜNDÜZALP
(
2016
)
Gagne'nin öğretim etkinlikleri modeline göre hazırlanan öğretim yazılımının sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi / Effect of the instruction software designed with instruction activities model by Gagne on academic achievement and attitudes of students in social studies course
CENGİZ TAŞKIRAN
(
2017
)
2004 ilköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programındaki kazanımların ön-son test sonuçlarına ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi / The evaluation of 2004 social studies curriculum attainments for primary education of 7th grade according to the opinions of the teacher with pre-post test results
CİHAN KARA
(
2013
)
Çevrimiçi işbirlikli öğrenme ortamında e - portfolyo uygulamasının akademik başarıya, tutumlara, motivasyona ve kalıcılığa etkisi / The effects of the implementation of e - portfolios in online collaborative learning environment to academic achievement, attitudes, motivation and the retention
PINAR ERTEN
(
2015
)
Bilişsel koçluk destekli yansıtıcı öğretim yaklaşımının ingilizce öğretiminde öğrencilerin akademik başarısına, kalıcılığa, yansıtıcı düşünme ve üstbiliş becerilerine etkisi / The effect of cognitive coaching supported reflective teaching approach on students' academic achievement, retention, metacognitive and reflective thinking skills in english language teaching
SEÇİL TÜMEN AKYILDIZ
(
2015
)
Lise fizik dersi öğretim programlarının Newton ve Kuantum paradigmaları perspektifinden değerlendirilmesi / Evaluation of high school physics couse curriculum in view of Newton and Quantum paradigms
AYŞENUR KULOĞLU
(
2015
)
Öğretmen yetiştirme programlarının yaşam boyu öğrenme yetkinliğini kazandırmadaki etkililiğinin değerlendirilmesi / The assessment of effectiveness of teacher training programs in upskilling life - long learning competence
DEMET DEMİRALP
(
2016
)
Okul yöneticilerinin iletişim becerilerinin örgütsel değişkenler üzerindeki etkisi ve modül temelli uygulamalar / Effects of school administrators' ways of communication on organizational variables and module - based practices
GÖNÜL ŞENER
(
2015
)
Hazırlık sınıfı öğrencilerinin bilişüstü farkındalıkları, öz - yeterlik algıları, yabancı dile yönelik kaygıları, tutumları ve akademik başarılarının incelenmesi / Examination of prep-class students' metacognitive awareness, self - efficacy beliefs, foreign language anxiety levels, foreign language attitudes and academic achievement in foreign language
YUNUS DOĞAN
(
2016
)
Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının temel astronomi konularındaki TPAB ve sınıf içi uygulamalarına etkisi / The effect of technological pedagogical content knowledge (TPACK) based blended learning environment on pre - service science teachers' TPACK and classroom practices involving the topics of basic astronomy
AYGÜN KILIÇ
(
2015
)
Polis meslek yüksekokullarında toplum destekli polislik anlayışının yerleşmesinde örgüt kültürünün yeri ve bir model önerisi / Status of organization culture in police academies for adoptation of communty policing philosophy and a model proposal
YILMAZ DENKTAŞ
(
2015
)
Okul yöneticisi yetiştirmede web tabanlı problem temelli öğrenmenin katılımcıların öz - yeterlik inançlarına ve yöneticilik mesleğine ilişkin tutumlarına etkisi / Effect of web - based problem - centered learning on participants' self - efficacy beliefs and attitudes towards principalship in school administrator training
SONGÜL KARABATAK
(
2015
)
Okullarda örgüt kültürü, örgütsel güven, örgütsel yabancılaşma ve örgütsel sinisizm arasındaki ilişkiler / Relationship between organizational culture, organizational trust, organizational alienation and organizational cynicism in schools
GÖKHAN KAHVECİ
(
2015
)
Yöneticilerin açık liderlik özellikleri ve sosyal ağları benimseme durumlarının örgütsel belirsizlik üzerindeki etkileri: Fırat Üniversitesi örneği / The effects of open leadership characteristics and adoption of social networks situations of administrators on organizational uncertainty: The case of Fırat University
MURAT POLAT
(
2015
)
Devlet ve vakıf üniversitelerindeki öğretim elemanlarının algılanan örgütsel destek, örgütsel bağlılık düzeyleri ile yükseköğretimde özelleştirmeye ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması / Comparison of academicians's perceived organizational support, organizational commitment levels and opinions about privatization in higher education at state and foundation universities
RAMAZAN YİRCİ
(
2014
)
Lise öğretmenlerinin epistemolojik inançları ile öğretme-öğrenme anlayışları arasındaki ilişkinin incelenmesi / Investigating the relationship between high school teachers' epistemological beliefs and their teaching-learning approaches
SALİH AKYILDIZ
(
2014
)
Ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin örgütsel kimlik, örgütsel imaj algılarının örgütsel bağlılıklarına etkisi (Malatya ili örneği) / Effect of the perceptions of organizational identity and organizational image on the comitment of the teachers working at high schools (sample city of Malatya)
ÖNDER ŞANLI
(
2014
)
Eğitim paydaşlarının görüşlerine göre alternatif bir okul: Ev okulları / Educational stakeholders views by an alternative school: Home schools
SEÇİL EDA KARTAL
(
2014
)
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin olumlu psikolojik sermaye algılarının iş doyumları ve örgütsel bağlılıkları üzerindeki etkisi / Effect of perceived positive psychological capital of primary school teachers on their job satisfaction and organizational commitment
MELTEM SÜNKÜR
(
2014
)
Ortaokul (6, 7, 8) Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin anlam yapısı ile bunlara ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin özyeterlik algıları / The structures of meaning in texts in Turkish main course books in secondary schools (6, 7, 8th grades) and the opinions of teachers about them and the self-sufficiency perceptions by students
SEZGİN DEMİR
(
2014
)
Güçlü yön temelli yaklaşımın yükseköğretimde ingilizce dersinde devam, akademik başarı ve motivasyon üzerindeki etkisinin incelenmesi / Studying the effect of strengths based approach on attendance, academic achievement and student motivation in english class in higher education
EMRULLAH YILMAZ
(
2014
)
E-öğrenme ortamında kullanılan öğrenme stil ve stratejilerinin web kullanım madenciliği ile analizi / The analysis of learning style and strategies used in e-learning environment via web usage mining
NUH YAVUZALP
(
2012
)
Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effects of web based inquiry science teaching development on preservice teachers concept learning and scientific process skills
GAMZE KIRILMAZKAYA
(
2014
)
Chickering ve Gamson' un yedi ilkesinin ortaokul Fen ve Teknoloji Derslerinde uygulanması üzerine öğretmen ve öğrencilerin algılarının incelenmesi / Investigation of perceptions of the students and teachers on the implementation of seven principles of Chickering and Gamson in Science and Technology Courses
MUSTAFA UĞRAŞ
(
2014
)
Araştırma ve sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi / The effects of inquiry-based science teaching on students' science process skills and attitudes
GONCA KEÇECİ
(
2014
)
Beyin temelli öğrenme tasarımlarının öğrencilerin akademik başarı, tutum ve öğrenmelerinin kalıcılığı üzerine etkisi / The effect of brain based learning design to academic achievement, attitude and retenti?on of learning students'
NURAY İNCİ
(
2014
)
Türkiye'de ilköğretim okullarında eğitim denetimi: Bir meta-sentez çalışması / The educational supervision in primary schools in Turkey; a meta-synthesis study
CEMAL AKÜZÜM
(
2012
)
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming
ZEHRA KAYA
(
2014
)
Toplam kayıt 71, listelenen: 1-50
Sonraki Sayfa
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Yardım
Sıkça Sorulan Sorular
Oturum Açma
Oturum Kapatma
Yayın Ekleme
Yayın Silme
Yayın Güncelleme
Sosyal Paylaşım
... Daha Fazla Göster
Diğer Bağlantılar
DSpace@Fırat
DSpace@MIT
DSpace@Cambridge
YÖK Açık Erişim
Ankos Açık Erişim
DSpace' i kimler kullanıyor?
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE