Görüntülemeler | |
---|---|
Öğretim etkinlikleri modeli'ne dayalı çevrimiçi öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve öğrenmede kalıcılığa etkisi / Effect of the online learning environment designed with instruction activities model on students' academic achievements, attitudes and retention of learning | 1317 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğretim etkinlikleri modeli'ne dayalı çevrimiçi öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve öğrenmede kalıcılığa etkisi / Effect of the online learning environment designed with instruction activities model on students' academic achievements, attitudes and retention of learning | 38 | 36 | 25 | 22 | 48 | 25 | 27 |
Görüntülemeler | |
---|---|
510446.pdf | 1276 |
Görüntülemeler | |
---|---|
United States | 48 |
Türkiye | 27 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 8 |
France | 5 |
Malaysia | 5 |
Russia | 3 |
Slovenia | 3 |
China | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 36 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 11 |
Kuala Lumpur | 5 |
Ashburn | 2 |
Trabzon | 2 |
Ankara | 1 |
Mersin | 1 |
Redwood City | 1 |
Shenzhen | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE