Görüntülemeler | |
---|---|
Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının temel astronomi konularındaki TPAB ve sınıf içi uygulamalarına etkisi / The effect of technological pedagogical content knowledge (TPACK) based blended learning environment on pre - service science teachers' TPACK and classroom practices involving the topics of basic astronomy | 1349 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının temel astronomi konularındaki TPAB ve sınıf içi uygulamalarına etkisi / The effect of technological pedagogical content knowledge (TPACK) based blended learning environment on pre - service science teachers' TPACK and classroom practices involving the topics of basic astronomy | 30 | 35 | 30 | 21 | 54 | 26 | 30 |
Görüntülemeler | |
---|---|
396652.pdf | 696 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Türkiye | 77 |
United States | 49 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 6 |
France | 5 |
China | 3 |
Russia | 3 |
Slovenia | 3 |
South Korea | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 31 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 9 |
Istanbul | 8 |
Ankara | 7 |
Trabzon | 5 |
Bursa | 3 |
Esenkent | 3 |
Shenzhen | 3 |
Ashburn | 2 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE