Görüntülemeler | |
---|---|
Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin üstbiliş becerileri, öz-düzenleme stratejileri, öz-yansıtma becerileri, öz-yeterlik inançları, eleştirel düşünme becerileri ve akademik başarılarına etkisi / The effect of mastery learning model supported with reflective thinking activities on medical students' metacognitive skills, self-regulation strategies, self-reflection skills, self-efficacy beliefs, critical thinking skills and academic achievement | 1486 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin üstbiliş becerileri, öz-düzenleme stratejileri, öz-yansıtma becerileri, öz-yeterlik inançları, eleştirel düşünme becerileri ve akademik başarılarına etkisi / The effect of mastery learning model supported with reflective thinking activities on medical students' metacognitive skills, self-regulation strategies, self-reflection skills, self-efficacy beliefs, critical thinking skills and academic achievement | 45 | 49 | 26 | 21 | 44 | 30 | 33 |
Görüntülemeler | |
---|---|
349353.pdf | 590 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Türkiye | 132 |
United States | 26 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 9 |
France | 5 |
China | 3 |
Russia | 3 |
Canada | 2 |
Czech Republic | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 17 |
Çanakkale | 14 |
Hanoi | 12 |
Istanbul | 12 |
Izmir | 11 |
Ankara | 6 |
Kilis | 5 |
Kocaeli | 3 |
Shenzhen | 3 |
Zonguldak | 3 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE