| Views | |
|---|---|
| Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking | 1665 |
| May 2025 | June 2025 | July 2025 | August 2025 | September 2025 | October 2025 | November 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking | 42 | 29 | 62 | 61 | 54 | 23 | 32 |
| Views | |
|---|---|
| 333876.pdf | 441 |
| Views | |
|---|---|
| Turkey | 71 |
| United States | 40 |
| Bulgaria | 13 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| France | 5 |
| Russia | 3 |
| Sweden | 3 |
| China | 1 |
| Czech Republic | 1 |
| Views | |
|---|---|
| Oakland | 31 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 9 |
| Ankara | 7 |
| Bartin | 2 |
| Fairfield | 2 |
| Izmir | 2 |
| Konya | 2 |
| Pamukkale | 2 |
| Samsun | 2 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY