Görüntülemeler | |
---|---|
Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking | 1476 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking | 52 | 24 | 29 | 20 | 42 | 29 | 43 |
Görüntülemeler | |
---|---|
333876.pdf | 404 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Türkiye | 71 |
United States | 40 |
Bulgaria | 13 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
France | 5 |
Russia | 3 |
Sweden | 3 |
China | 1 |
Czech Republic | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 31 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 9 |
Ankara | 7 |
Bartin | 2 |
Fairfield | 2 |
Izmir | 2 |
Konya | 2 |
Pamukkale | 2 |
Samsun | 2 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE