| Views | |
|---|---|
| Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect | 1237 |
| May 2025 | June 2025 | July 2025 | August 2025 | September 2025 | October 2025 | November 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect | 68 | 24 | 51 | 46 | 43 | 32 | 29 |
| Views | |
|---|---|
| 253974.pdf | 354 |
| Views | |
|---|---|
| United States | 23 |
| Turkey | 15 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| Bulgaria | 7 |
| France | 5 |
| Russia | 3 |
| Sweden | 1 |
| Slovenia | 1 |
| Views | |
|---|---|
| Oakland | 14 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 6 |
| Fairfield | 1 |
| Houston | 1 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY