Görüntülemeler | |
---|---|
Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect | 1071 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect | 19 | 24 | 21 | 17 | 68 | 24 | 35 |
Görüntülemeler | |
---|---|
253974.pdf | 203 |
Görüntülemeler | |
---|---|
United States | 23 |
Türkiye | 15 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 7 |
France | 5 |
Russia | 3 |
Sweden | 1 |
Slovenia | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 14 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 6 |
Fairfield | 1 |
Houston | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE