| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry | 1420 |
| Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | Eylül 2025 | Ekim 2025 | Kasım 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry | 60 | 23 | 56 | 30 | 51 | 22 | 34 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| 323377.pdf | 1394 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| United States | 42 |
| Türkiye | 28 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| Bulgaria | 7 |
| France | 5 |
| China | 4 |
| Sweden | 4 |
| Russia | 3 |
| Slovenia | 3 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Oakland | 30 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 7 |
| Shenzhen | 4 |
| Trabzon | 2 |
| Ankara | 1 |
| Ashburn | 1 |
| Chicago | 1 |
| Izmir | 1 |
| Nilüfer | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE