Kurumsal Açık Arşiv

İstatistikler


İstatistikler

Toplam Ziyaretler

Görüntülemeler
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry 1420

Aylık Toplam Ziyaretler

Mayıs 2025 Haziran 2025 Temmuz 2025 Ağustos 2025 Eylül 2025 Ekim 2025 Kasım 2025
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry 60 23 56 30 51 22 34

Dosya Ziyaretleri

Görüntülemeler
323377.pdf 1394

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntülemeler
United States 42
Türkiye 28
Vietnam 12
Germany 11
Bulgaria 7
France 5
China 4
Sweden 4
Russia 3
Slovenia 3

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntülemeler
Oakland 30
Hanoi 12
Çanakkale 7
Shenzhen 4
Trabzon 2
Ankara 1
Ashburn 1
Chicago 1
Izmir 1
Nilüfer 1

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE