Görüntülemeler | |
---|---|
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry | 1268 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry | 28 | 27 | 32 | 28 | 60 | 23 | 41 |
Görüntülemeler | |
---|---|
323377.pdf | 1346 |
Görüntülemeler | |
---|---|
United States | 42 |
Türkiye | 28 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 7 |
France | 5 |
China | 4 |
Sweden | 4 |
Russia | 3 |
Slovenia | 3 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 30 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 7 |
Shenzhen | 4 |
Trabzon | 2 |
Ankara | 1 |
Ashburn | 1 |
Chicago | 1 |
Izmir | 1 |
Nilüfer | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE