Institutional Open Archives

Statistics


Statistics

Total Visits

Views
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry 1422

Total Visits Per Month

May 2025 June 2025 July 2025 August 2025 September 2025 October 2025 November 2025
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry 60 23 56 30 51 22 36

File Visits

Views
323377.pdf 1394

Top country views

Views
United States 42
Turkey 28
Vietnam 12
Germany 11
Bulgaria 7
France 5
China 4
Sweden 4
Russia 3
Slovenia 3

Top cities views

Views
Oakland 30
Hanoi 12
Çanakkale 7
Shenzhen 4
Trabzon 2
Ankara 1
Ashburn 1
Chicago 1
Izmir 1
Nilüfer 1

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY