Institutional Open Archives

Statistics


Statistics

Total Visits

Views
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry 1268

Total Visits Per Month

January 2025 February 2025 March 2025 April 2025 May 2025 June 2025 July 2025
Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry 28 27 32 28 60 23 41

File Visits

Views
323377.pdf 1346

Top country views

Views
United States 42
Turkey 28
Vietnam 12
Germany 11
Bulgaria 7
France 5
China 4
Sweden 4
Russia 3
Slovenia 3

Top cities views

Views
Oakland 30
Hanoi 12
Çanakkale 7
Shenzhen 4
Trabzon 2
Ankara 1
Ashburn 1
Chicago 1
Izmir 1
Nilüfer 1

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY