| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Maddeyi tanıyalım ünitesinde argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutumlarına olan etkileri / The effect of the argumentation based teaching method on students' academic success, scientific process skills and attitude within the context of the chapter: Let's get to know substance | 1280 |
| Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | Eylül 2025 | Ekim 2025 | Kasım 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Maddeyi tanıyalım ünitesinde argümantasyon tabanlı öğretimin öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve tutumlarına olan etkileri / The effect of the argumentation based teaching method on students' academic success, scientific process skills and attitude within the context of the chapter: Let's get to know substance | 48 | 27 | 43 | 33 | 37 | 33 | 20 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| 488900.pdf | 901 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Türkiye | 63 |
| United States | 22 |
| Bulgaria | 15 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| China | 6 |
| France | 5 |
| Russia | 3 |
| Slovenia | 3 |
| Sweden | 2 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Oakland | 13 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 10 |
| Istanbul | 8 |
| Shenzhen | 5 |
| Malatya | 4 |
| Acibadem | 2 |
| Siirt | 2 |
| Trabzon | 2 |
| Ankara | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE