Görüntülemeler | |
---|---|
Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning | 1170 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning | 22 | 34 | 16 | 22 | 75 | 24 | 39 |
Görüntülemeler | |
---|---|
289685.pdf | 261 |
Görüntülemeler | |
---|---|
United States | 37 |
Türkiye | 30 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 7 |
France | 5 |
Russia | 3 |
China | 1 |
Sweden | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 27 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 7 |
Adnan Menderes | 1 |
Ankara | 1 |
Dearborn | 1 |
Fairfield | 1 |
Houston | 1 |
Konya | 1 |
Shenzhen | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE