| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis | 1202 |
| Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | Ağustos 2025 | Eylül 2025 | Ekim 2025 | Kasım 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fen bilimleri derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması / The effect of the problem-based learning approach on the academic achievements and attitudes of the students in science lesson: A study of meta-analysis | 54 | 23 | 32 | 52 | 37 | 16 | 23 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| 383512.pdf | 235 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| United States | 21 |
| Türkiye | 15 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| Bulgaria | 6 |
| France | 5 |
| Russia | 3 |
| Sweden | 1 |
| Görüntülemeler | |
|---|---|
| Oakland | 13 |
| Hanoi | 12 |
| Çanakkale | 9 |
| Ashburn | 1 |
| San Diego | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE