Institutional Open Archives

Öğretim etkinlikleri modeli'ne dayalı çevrimiçi öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve öğrenmede kalıcılığa etkisi / Effect of the online learning environment designed with instruction activities model on students' academic achievements, attitudes and retention of learning


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. BÜRHAN AKPUNAR
dc.contributor.author VİLDAN DONMUŞ KAYA
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:32Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12275
dc.language.iso Türkçe
dc.title Öğretim etkinlikleri modeli'ne dayalı çevrimiçi öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve öğrenmede kalıcılığa etkisi / Effect of the online learning environment designed with instruction activities model on students' academic achievements, attitudes and retention of learning
dc.contributor.YOKID 10200657
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY