Kurumsal Açık Arşiv

Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının temel astronomi konularındaki TPAB ve sınıf içi uygulamalarına etkisi / The effect of technological pedagogical content knowledge (TPACK) based blended learning environment on pre - service science teachers' TPACK and classroom practices involving the topics of basic astronomy


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor PROF. DR. SEFA KAZANÇ
dc.contributor.author AYGÜN KILIÇ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:29Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:29Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12247
dc.language.iso Türkçe
dc.title Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) temelli harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının temel astronomi konularındaki TPAB ve sınıf içi uygulamalarına etkisi / The effect of technological pedagogical content knowledge (TPACK) based blended learning environment on pre - service science teachers' TPACK and classroom practices involving the topics of basic astronomy
dc.contributor.YOKID 10078624
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE