Views | |
---|---|
Bilişsel koçluk destekli yansıtıcı öğretim yaklaşımının ingilizce öğretiminde öğrencilerin akademik başarısına, kalıcılığa, yansıtıcı düşünme ve üstbiliş becerilerine etkisi / The effect of cognitive coaching supported reflective teaching approach on students' academic achievement, retention, metacognitive and reflective thinking skills in english language teaching | 1302 |
January 2025 | February 2025 | March 2025 | April 2025 | May 2025 | June 2025 | July 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel koçluk destekli yansıtıcı öğretim yaklaşımının ingilizce öğretiminde öğrencilerin akademik başarısına, kalıcılığa, yansıtıcı düşünme ve üstbiliş becerilerine etkisi / The effect of cognitive coaching supported reflective teaching approach on students' academic achievement, retention, metacognitive and reflective thinking skills in english language teaching | 37 | 31 | 26 | 28 | 53 | 36 | 34 |
Views | |
---|---|
391566.pdf | 754 |
Views | |
---|---|
United States | 52 |
Turkey | 39 |
Germany | 13 |
Vietnam | 11 |
Bulgaria | 8 |
France | 5 |
Russia | 4 |
Slovenia | 4 |
China | 2 |
United Kingdom | 1 |
Views | |
---|---|
Oakland | 40 |
Hanoi | 11 |
Çanakkale | 9 |
Ankara | 2 |
Izmir | 2 |
Shenzhen | 2 |
Trabzon | 2 |
Fairfield | 1 |
Kocaeli | 1 |
Konya | 1 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY