dc.contributor.advisor | YRD. DOÇ. DR. ÖMER YILAYAZ | |
dc.contributor.author | ZEHRA KAYA | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:15:27Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:15:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/12229 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming | |
dc.contributor.YOKID | 10025504 | |
dc.relation.publishinghaddress | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE