Kurumsal Açık Arşiv

Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. ÖMER YILAYAZ
dc.contributor.author ZEHRA KAYA
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12229
dc.language.iso Türkçe
dc.title Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effect of blended learning environment on pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge and classroom teaching practices in the topic of global warming
dc.contributor.YOKID 10025504
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE