dc.contributor.advisor | DOÇ. DR. ÇETİN SEMERCİ | |
dc.contributor.author | VELİ BATDI | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/12225 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching | |
dc.contributor.YOKID | 10019509 | |
dc.relation.publishinghaddress | Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE