Görüntülemeler | |
---|---|
İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching | 1204 |
Ocak 2025 | Şubat 2025 | Mart 2025 | Nisan 2025 | Mayıs 2025 | Haziran 2025 | Temmuz 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching | 54 | 28 | 22 | 24 | 44 | 24 | 28 |
Görüntülemeler | |
---|---|
349357.pdf | 209 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Türkiye | 31 |
United States | 26 |
Vietnam | 12 |
Germany | 11 |
Bulgaria | 9 |
Sweden | 6 |
France | 5 |
Russia | 3 |
Czech Republic | 1 |
Görüntülemeler | |
---|---|
Oakland | 17 |
Hanoi | 12 |
Çanakkale | 9 |
Gaziantep | 3 |
Trabzon | 2 |
Fairfield | 1 |
Houston | 1 |
Redwood City | 1 |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE