dc.contributor.advisor | DOÇ. DR. ÇETİN SEMERCİ | |
dc.contributor.author | ŞENEL ELALDI | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/12221 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin üstbiliş becerileri, öz-düzenleme stratejileri, öz-yansıtma becerileri, öz-yeterlik inançları, eleştirel düşünme becerileri ve akademik başarılarına etkisi / The effect of mastery learning model supported with reflective thinking activities on medical students' metacognitive skills, self-regulation strategies, self-reflection skills, self-efficacy beliefs, critical thinking skills and academic achievement | |
dc.contributor.YOKID | 10020035 | |
dc.relation.publishinghaddress | Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE