Kurumsal Açık Arşiv

Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. ÇETİN SEMERCİ
dc.contributor.author BURCU DUMAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12218
dc.language.iso Türkçe
dc.title Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking
dc.contributor.YOKID 462460
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE