dc.contributor.advisor | DOÇ. DR. ÇETİN SEMERCİ | |
dc.contributor.author | BURCU DUMAN | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/12218 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking | |
dc.contributor.YOKID | 462460 | |
dc.relation.publishinghaddress | Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY