Institutional Open Archives

Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. ÇETİN SEMERCİ
dc.contributor.author BURCU DUMAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12218
dc.language.iso Türkçe
dc.title Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking
dc.contributor.YOKID 462460
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY