Institutional Open Archives

Ortaöğretim okul yöneticileri ve öğretmenlerinin öğrenilmiş çaresizlik, tükenmişlik ve öz-yeterlik algılarının örgütsel öğrenme düzeylerine etkileri / Effects of learned helplessness, burnout and self efficacy perceptions of secondary education school principals and teachers on organizational learning levels


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. VEHBİ ÇELİK
dc.contributor.author TUBA YAVAŞ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12216
dc.language.iso Türkçe
dc.title Ortaöğretim okul yöneticileri ve öğretmenlerinin öğrenilmiş çaresizlik, tükenmişlik ve öz-yeterlik algılarının örgütsel öğrenme düzeylerine etkileri / Effects of learned helplessness, burnout and self efficacy perceptions of secondary education school principals and teachers on organizational learning levels
dc.contributor.YOKID 428418
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY