Kurumsal Açık Arşiv
En Son Eklenenler
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
.
Politika
Yönerge
Hakkımızda
İletişim
.
.
English
Türkçe
DSpace@FIRAT
→
DOKTORA TEZİ
→
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
→
En Son Gönderiler
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ: En Son Gönderiler
Toplam kayıt 71, listelenen: 51-71
Önceki Sayfa
Sekizinci sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersinde örnek olay yöntemiyle öğretimin öğrenme düzeyine ve kalıcılığa etkisi / The effect of teaching through case study method of the acquisition of learning outcomes and retention of the learning in the course of 8th grade Citizenship and Democracy Education
İSMAİL HAKAN AKGÜN
(
2013
)
İlköğretim okullarında örtük program ve ilköğretim öğrencilerinin örtük programdan kaynaklanan stres algıları / The hidden curriculum in primary schools and the stress perception of primary school students created by the hidden curriculum
FİGEN YILDIRIM
(
2013
)
Millî edebiyat dönemi romanlarının(1911 - 1923) insani değerler ve Türkçe eğitimine katkıları bakımından incelenmesi / Investigation of natural literature novels (1911 - 1923) in terms of human values and contributions to Turkish education
YILDIZ YENEN AVCI
(
2013
)
Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi / The effect of an instructional practice based on metacognition upon teacher trainees academic achievement, metacognitive awareness, achievement motivation and critical thinking
BURCU DUMAN
(
2013
)
8. sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersi kazanımlarının gerçekleşme düzeyine ilişkin öğretmen-öğrenci görüşleri ile derse yönelik öğrenci tutumları / Teachers and students perceptions of realization level of 8th grade Citizenship and Democracy Education course learning attainments and students attitudes towards the course
HASAN HÜSEYİN KILINÇ
(
2013
)
Ortaokullarda değerler eğitimi ve istenmeyen öğrenci davranışlarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi / The evaluation of teacher's opinions regarding the student misbehaviours and the training of values at secondary schools
FAYSAL ÖZDAŞ
(
2013
)
Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile yapılandırmacı öğrenme-öğretme etkinliklerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişki / Relationship between academic optimism of classroom teachers and their application level of constructivist learning-teaching activities
SEDA KERİMGİL ÇELİK
(
2013
)
Sosyal becerilerin kazanımı sürecinde örtük programın işlevi / Function of hidden cirruculum in the process of acquisition of social skills
BİRSEN SERHATLIOĞLU
(
2012
)
Elazığ yatılı bölge ortaokulların biyoharmolojik özelliklerinin incelenmesi / An investigation into Elazig regional boarding secondary schools bioharmological characteristics
CEVDET EMİN EKİNCİ
(
2013
)
İngilizce öğretiminde işbirlikli öğrenme destekli eğitsel eğlenceli etkinliklerin öğrencilerin öz-yeterlik becerileri, öz-düzenleme stratejileri, üstbiliş becerileri, motivasyonları ve akademik başarılarına etkisi / The effect of using enjoyable cooperative learning supported educational activities on students self-efficacy skills, self-regulation strategies, metacognitive strategies, motivation and academic achievement in English language teaching
VELİ BATDI
(
2013
)
Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi öğrencilerinin üstbiliş becerileri, öz-düzenleme stratejileri, öz-yansıtma becerileri, öz-yeterlik inançları, eleştirel düşünme becerileri ve akademik başarılarına etkisi / The effect of mastery learning model supported with reflective thinking activities on medical students' metacognitive skills, self-regulation strategies, self-reflection skills, self-efficacy beliefs, critical thinking skills and academic achievement
ŞENEL ELALDI
(
2013
)
İlköğretim II. kademe Türkçe öğretiminde yazma becerilerine yönelik öğretim ve ölçme-değerlendirme yaklaşımlarının uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi / Evaluation of the effectiveness in practise of instruction and measurement-assessment approaches in terms of writing skills in middle school Turkish
MURAT ŞENGÜL
(
2011
)
İl eğitim denetmen ve yardımcılarının mesleki gelişimlerini devam ettirmede e-mentorluk modeli / E-mentoring model for maintaining the provincial education inspectors and assistant inspectors? professional development
TUNCAY YAVUZ ÖZDEMİR
(
2012
)
Okul yöneticilerinin yönetsel güçlülük düzeylerinin öğretmenlerin örgütsel bağlılık, örgütsel vatandaşlık davranışları ve iş doyumuna etkisi / The effect of managerial resourcefulness of school administrators on organizational commitment, organizational citizenship behaviors and job satisfaction levels of teachers
ALPAY ERSÖZLÜ
(
2012
)
Ortaöğretim okul yöneticileri ve öğretmenlerinin öğrenilmiş çaresizlik, tükenmişlik ve öz-yeterlik algılarının örgütsel öğrenme düzeylerine etkileri / Effects of learned helplessness, burnout and self efficacy perceptions of secondary education school principals and teachers on organizational learning levels
TUBA YAVAŞ
(
2012
)
Eğitim fakültelerinde okutulan öğretmenlik meslek bilgisi ders içeriklerinin öğretmen, öğretim elemanı ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi / An evaluation of the contents of teaching profession knowledge courses conducted in faculties of education according to opinions of teachers, instructors and students
KAMİL AYDIN
(
2011
)
Web tabanlı yabancı dil öğretiminde öğrenme nesneleri: Erişi, kalıcılık ve tutumlara etkisi / Learning objects in web-based language teaching: Effects on achievement, retention and attitudes
AHMET BAŞAL
(
2011
)
Sosyal bilgiler dersinde bireysel ve grupla zihin haritası oluşturmanın öğrenci başarısına, kalıcılığa ve öğrenmedeki duyuşsal özelliklere etkisi / The effects of using individual and group mind mapping on students' academic achievement, retention and affective characteristics in social studies course
AYŞE ÜLKÜ KAN
(
2012
)
İlköğretim okul yöneticilerinin takım liderlik davranışlarının öğretmenlerin iş doyumu, örgütsel adanmışlık ve örgütsel vatandaşlık düzeylerine etkisi / The effect of the behaviours of the team leadership of primary school administrators on the job satisfaction of the teachers, organisational commitment and the level of organisational citizenship
ÇETİN TAN
(
2012
)
Türkçe dersinde birleştirilmiş işbirlikli okuma ve kompozisyon tekniği ile kullanılan hikâye haritası yönteminin öğrencilerde okuduğunu anlama becerisini geliştirmeye etkisi / The effect of story mapping method supported with cooperative integrated reading and composition technique on developing students' reading comprehension skill in Turkish language course
EBRU BOZPOLAT
(
2012
)
Bilim ve Sanat Merkezleri'nin eğitim programlarının Hammond modeliyle değerlendirilmesi / Evaluation of Science and Art Centres education curriculum using Hammond model
YUSUF ESER
(
2011
)
Toplam kayıt 71, listelenen: 51-71
Önceki Sayfa
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Yayınlanma Şekline Göre
Gönderi Tarihi
Yardım
Sıkça Sorulan Sorular
Oturum Açma
Oturum Kapatma
Yayın Ekleme
Yayın Silme
Yayın Güncelleme
Sosyal Paylaşım
... Daha Fazla Göster
Diğer Bağlantılar
DSpace@Fırat
DSpace@MIT
DSpace@Cambridge
YÖK Açık Erişim
Ankos Açık Erişim
DSpace' i kimler kullanıyor?
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE