Kurumsal Açık Arşiv

Yeni medyada reklam stratejileri


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Bak, Gökhan
dc.contributor.author Eşidir, Osman Vedüd
dc.contributor.editor Yıldız, Sevcan
dc.contributor.editor Derman, Engin
dc.date.accessioned 2019-06-24T12:34:23Z
dc.date.available 2019-06-24T12:34:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Bak, G. ve Eşidir, O. (2018). Yeni medyada reklam stratejileri. Yıldız, S. ve Derman, E. (Ed.). GAP Zirvesi 1. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi. (ss.30-31). Şanlıurfa: İKSAD Publications. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16628
dc.description.abstract Geleneksel medyadan daha çok kullanılan yeni medya, günümüzde her kesim için önemli bir iletişim aracı olmuştur. Öyle ki, yeni medyanın her ortamı etkilemesiyle birlikte; alışkanlıklar, sosyalleşme ortamları değişiklikler göstermiş, geleneksel medyada vakit geçirenler yeni medya ortamına doğru kayma eğilimi göstermiştir. Geleneksel medya olarak bilinen gazete, dergi, kitap, radyo gibi ortamların yerini alan internet ağları, kullanıcı sayısını günden güne artırdığından reklam için de rekabeti artırmıştır. Sosyal medyayı kullananlar, reklam ortamında rekabet edebilmek adına stratejilerini daha da iyi yapmak durumunda kalmıştır. Bu çalışmada 2016 ve 2017 yıllarında Youtube üzerinde en çok izlenen on reklam üzerinde durulmuş, reklam stratejileri incelenmeye çalışılmıştır. Sosyal medya üzerinde gösterilen reklam videolarının günden güne daha uzun süreli olacağı, cep telefonu, mobil oyunlar gibi reklamların daha da önemini sürdüreceği, reklamların masumane özelliklerinden ziyade daha da motivasyon ve çeşitlilik arz eden biçimlerde yapılacağı sinyallerini verdiği görülmüştür. tr_TR
dc.language.iso Türkçe tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Fırat Üniversitesi Kütüphanesi::SOSYAL BİLİMLER tr_TR
dc.subject.ddc Geleneksel medya tr_TR
dc.subject.ddc Sosyal medya tr_TR
dc.subject.ddc Reklam tr_TR
dc.subject.ddc Reklam stratejileri tr_TR
dc.title Yeni medyada reklam stratejileri tr_TR
dc.type Bildiri - Yayımlanmış tr_TR
dc.relation.publishinghaddress Şanlıurfa tr_TR
dc.relation.publishinghouse İKSAD Publications tr_TR
dc.identifier.pages 30;31
dc.identifier.bookname GAP Zirvesi 1. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi tr_TR
dc.published.type Uluslararası tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE