Kurumsal dergicilik gün geçtikçe değerini daha da artırmaktadır. Bu bağlamda her gün
binlerce yolcunun yolculuklarını süsleyen üç büyük firmaya ait kurumsal dergilerin
incelenerek karşılaştırılması yapılmıştır. Türkiye’de bulunan köklü, üç büyük otobüs şirketinin
çıkarmış oldukları kurum dışı dergileri incelenerek, karşılaştırılması yapılmıştır. Kamil Koç
firmasının Yolculuk dergisi, Pamukkale Turizm firmasının Pamukkale dergisi ile Ulusoy
firmasının Ulusoy Travel dergisi bu kapsamda değerlendirilmiştir. Dergilerin kurum
prestijlerini yükselttiği gerçekliğinin yanı sıra çok zengin içeriğe sahip oldukları görülmüştür
Corporate magazine publishing is increasing its values more and more everyday. In this context, corporate magazines belonging to the three major companies that embellish the journeys of thousands of travellers every day are examined and compared. The noninstitutional magazines of the three well established bus companies in Turkey were examined and compared. KamilKoc’s travel magazine, Pamukkale Tourism Company’s “Pamukkale Magazine” and Ulusoy’s “Ulusoy Travel Magazine” have been evaluated in this context. It has been seen that magazines have very rich content as well as the fact that they increase the prestige of the institutions