Kurumsal Açık Arşiv

Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. AYSUN GÜROL
dc.contributor.author SEMA GÖL
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:40:01Z
dc.date.available 2019-06-03T17:40:01Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16510
dc.language.iso Türkçe
dc.title Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect
dc.contributor.YOKID 362961
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE