dc.contributor.advisor | YRD. DOÇ. DR. AYSUN GÜROL | |
dc.contributor.author | SEMA GÖL | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T17:40:01Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T17:40:01Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/16510 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect | |
dc.contributor.YOKID | 362961 | |
dc.relation.publishinghaddress | Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE