Institutional Open Archives

Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. AYSUN GÜROL
dc.contributor.author SEMA GÖL
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:40:01Z
dc.date.available 2019-06-03T17:40:01Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16510
dc.language.iso Türkçe
dc.title Tam öğrenme destekli çoklu zekâ kuramının ilköğretim 3.sınıf matematik dersindeki erişi ve kalıcılığa etkisi / Multiple intelligences theory of mastery learning of assisted primary 3 mathematics lessons and in-class access to the persistence effect
dc.contributor.YOKID 362961
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY