| Views | |
|---|---|
| İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde bilgisayar destekli sınıf ortamında durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına, tutumuna ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi / The effect of the situated learning on academic success, attitude and learning? permanence of knowledge of students in a computer - assisted classroom environment of the sixth grade primary school social sciences course | 1098 |
| May 2025 | June 2025 | July 2025 | August 2025 | September 2025 | October 2025 | November 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde bilgisayar destekli sınıf ortamında durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına, tutumuna ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi / The effect of the situated learning on academic success, attitude and learning? permanence of knowledge of students in a computer - assisted classroom environment of the sixth grade primary school social sciences course | 29 | 15 | 43 | 50 | 38 | 25 | 26 |
| Views | |
|---|---|
| 240148.pdf | 170 |
| Views | |
|---|---|
| United States | 14 |
| Turkey | 13 |
| Vietnam | 12 |
| Germany | 11 |
| Bulgaria | 7 |
| France | 5 |
| Russia | 3 |
| Views | |
|---|---|
| Hanoi | 12 |
| Oakland | 8 |
| Çanakkale | 6 |
| Ashburn | 1 |
| Bilgi | 1 |
| Fairfield | 1 |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY