Institutional Open Archives

Zihin haritalama tekniğinin öğrencilerin Türkçe okuma metinlerini anlama, başarı ve öğrenmelerinin kalıcılığına etkisi / The impact of mind mapping methods on the comprehension, success, compass, and permanence of Turkish reading texts


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. AYSUN GÜROL
dc.contributor.author ÇİĞDEM EDE
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:13Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12546
dc.language.iso Türkçe
dc.title Zihin haritalama tekniğinin öğrencilerin Türkçe okuma metinlerini anlama, başarı ve öğrenmelerinin kalıcılığına etkisi / The impact of mind mapping methods on the comprehension, success, compass, and permanence of Turkish reading texts
dc.contributor.YOKID 439371
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY