Kurumsal Açık Arşiv

Karma öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri dersinin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmelerine etkisi ve çevrimiçi tartışmaların içerik analizi / Effect of science methods course based on blended learning approach on preservice science teachers? self directed learning and content analysis of online discussions


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. OSMAN NAFİZ KAYA
dc.contributor.author AYŞE FİZAN SASA
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:07Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:07Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12501
dc.language.iso Türkçe
dc.title Karma öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri dersinin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmelerine etkisi ve çevrimiçi tartışmaların içerik analizi / Effect of science methods course based on blended learning approach on preservice science teachers? self directed learning and content analysis of online discussions
dc.contributor.YOKID 415258
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE