Institutional Open Archives

Karma öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri dersinin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmelerine etkisi ve çevrimiçi tartışmaların içerik analizi / Effect of science methods course based on blended learning approach on preservice science teachers? self directed learning and content analysis of online discussions


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. OSMAN NAFİZ KAYA
dc.contributor.author AYŞE FİZAN SASA
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:07Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:07Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12501
dc.language.iso Türkçe
dc.title Karma öğrenme temelli özel öğretim yöntemleri dersinin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının öz yönetimli öğrenmelerine etkisi ve çevrimiçi tartışmaların içerik analizi / Effect of science methods course based on blended learning approach on preservice science teachers? self directed learning and content analysis of online discussions
dc.contributor.YOKID 415258
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY