Kurumsal Açık Arşiv

Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. CİHAD DEMİRLİ
dc.contributor.author MUSTAFA AKSOĞAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:56Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:56Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12391
dc.language.iso Türkçe
dc.title Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning
dc.contributor.YOKID 414254
dc.relation.publishinghaddress Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE