Institutional Open Archives

Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. CİHAD DEMİRLİ
dc.contributor.author MUSTAFA AKSOĞAN
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:30:56Z
dc.date.available 2019-06-03T16:30:56Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12391
dc.language.iso Türkçe
dc.title Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenmedeki kalıcılığa etkisi / The effects of blended learning on student?s academic success and persistence in learning
dc.contributor.YOKID 414254
dc.relation.publishinghaddress Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY