Institutional Open Archives

Eleştirel düşünmeye ilişkin sınıf-içi engellerin kaldırılmasına yönelik etkinliklerin ingilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin eleştirel düşünmelerine ve öz-yeterlik inançlarına etkisi / The effect of in-class activities for removing the barriers to critical thinking on english preparatory school students' critical thinking and self-efficacy beliefs


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. NURİYE SEMERCİ
dc.contributor.author ÖZLEM MİRAÇ ÖZKAYA
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:31Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12269
dc.language.iso Türkçe
dc.title Eleştirel düşünmeye ilişkin sınıf-içi engellerin kaldırılmasına yönelik etkinliklerin ingilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin eleştirel düşünmelerine ve öz-yeterlik inançlarına etkisi / The effect of in-class activities for removing the barriers to critical thinking on english preparatory school students' critical thinking and self-efficacy beliefs
dc.contributor.YOKID 10179394
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY