Institutional Open Archives

Okul yöneticisi yetiştirmede web tabanlı problem temelli öğrenmenin katılımcıların öz - yeterlik inançlarına ve yöneticilik mesleğine ilişkin tutumlarına etkisi / Effect of web - based problem - centered learning on participants' self - efficacy beliefs and attitudes towards principalship in school administrator training


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. MUHAMMED TURHAN
dc.contributor.author SONGÜL KARABATAK
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:29Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:29Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12249
dc.language.iso Türkçe
dc.title Okul yöneticisi yetiştirmede web tabanlı problem temelli öğrenmenin katılımcıların öz - yeterlik inançlarına ve yöneticilik mesleğine ilişkin tutumlarına etkisi / Effect of web - based problem - centered learning on participants' self - efficacy beliefs and attitudes towards principalship in school administrator training
dc.contributor.YOKID 10096972
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY