Institutional Open Archives

Bilişsel koçluk destekli yansıtıcı öğretim yaklaşımının ingilizce öğretiminde öğrencilerin akademik başarısına, kalıcılığa, yansıtıcı düşünme ve üstbiliş becerilerine etkisi / The effect of cognitive coaching supported reflective teaching approach on students' academic achievement, retention, metacognitive and reflective thinking skills in english language teaching


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. ÇETİN SEMERCİ
dc.contributor.author SEÇİL TÜMEN AKYILDIZ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:29Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:29Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12245
dc.language.iso Türkçe
dc.title Bilişsel koçluk destekli yansıtıcı öğretim yaklaşımının ingilizce öğretiminde öğrencilerin akademik başarısına, kalıcılığa, yansıtıcı düşünme ve üstbiliş becerilerine etkisi / The effect of cognitive coaching supported reflective teaching approach on students' academic achievement, retention, metacognitive and reflective thinking skills in english language teaching
dc.contributor.YOKID 10073971
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY