dc.contributor.advisor | PROF. DR. ÇETİN SEMERCİ | |
dc.contributor.author | SEÇİL TÜMEN AKYILDIZ | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:15:29Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:15:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/12245 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | Bilişsel koçluk destekli yansıtıcı öğretim yaklaşımının ingilizce öğretiminde öğrencilerin akademik başarısına, kalıcılığa, yansıtıcı düşünme ve üstbiliş becerilerine etkisi / The effect of cognitive coaching supported reflective teaching approach on students' academic achievement, retention, metacognitive and reflective thinking skills in english language teaching | |
dc.contributor.YOKID | 10073971 | |
dc.relation.publishinghaddress | Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY