Institutional Open Archives

Güçlü yön temelli yaklaşımın yükseköğretimde ingilizce dersinde devam, akademik başarı ve motivasyon üzerindeki etkisinin incelenmesi / Studying the effect of strengths based approach on attendance, academic achievement and student motivation in english class in higher education


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. BURHAN AKPINAR
dc.contributor.author EMRULLAH YILMAZ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:28Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12244
dc.language.iso Türkçe
dc.title Güçlü yön temelli yaklaşımın yükseköğretimde ingilizce dersinde devam, akademik başarı ve motivasyon üzerindeki etkisinin incelenmesi / Studying the effect of strengths based approach on attendance, academic achievement and student motivation in english class in higher education
dc.contributor.YOKID 10034790
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY