Institutional Open Archives

Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effects of web based inquiry science teaching development on preservice teachers concept learning and scientific process skills


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. FİKRİYE KIRBAĞ ZENGİN ; DOÇ. DR. BÜNYAMİN ATICI
dc.contributor.author GAMZE KIRILMAZKAYA
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12234
dc.language.iso Türkçe
dc.title Web tabanlı araştırma-sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğretmen adaylarının kavram öğrenmeleri ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi / The effects of web based inquiry science teaching development on preservice teachers concept learning and scientific process skills
dc.contributor.YOKID 10045706
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY