Kurumsal Açık Arşiv

Araştırma ve sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi / The effects of inquiry-based science teaching on students' science process skills and attitudes


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor PROF. DR. FİKRİYE KIRBAĞ ZENGİN
dc.contributor.author GONCA KEÇECİ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12233
dc.language.iso Türkçe
dc.title Araştırma ve sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi / The effects of inquiry-based science teaching on students' science process skills and attitudes
dc.contributor.YOKID 10048083
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE