Institutional Open Archives

Araştırma ve sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi / The effects of inquiry-based science teaching on students' science process skills and attitudes


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. FİKRİYE KIRBAĞ ZENGİN
dc.contributor.author GONCA KEÇECİ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12233
dc.language.iso Türkçe
dc.title Araştırma ve sorgulamaya dayalı fen öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi / The effects of inquiry-based science teaching on students' science process skills and attitudes
dc.contributor.YOKID 10048083
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY