Kurumsal Açık Arşiv

Beyin temelli öğrenme tasarımlarının öğrencilerin akademik başarı, tutum ve öğrenmelerinin kalıcılığı üzerine etkisi / The effect of brain based learning design to academic achievement, attitude and retenti?on of learning students'


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. HİLMİ ERTEN
dc.contributor.author NURAY İNCİ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12232
dc.language.iso Türkçe
dc.title Beyin temelli öğrenme tasarımlarının öğrencilerin akademik başarı, tutum ve öğrenmelerinin kalıcılığı üzerine etkisi / The effect of brain based learning design to academic achievement, attitude and retenti?on of learning students'
dc.contributor.YOKID 10048044
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE