Institutional Open Archives

Beyin temelli öğrenme tasarımlarının öğrencilerin akademik başarı, tutum ve öğrenmelerinin kalıcılığı üzerine etkisi / The effect of brain based learning design to academic achievement, attitude and retenti?on of learning students'


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. HİLMİ ERTEN
dc.contributor.author NURAY İNCİ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12232
dc.language.iso Türkçe
dc.title Beyin temelli öğrenme tasarımlarının öğrencilerin akademik başarı, tutum ve öğrenmelerinin kalıcılığı üzerine etkisi / The effect of brain based learning design to academic achievement, attitude and retenti?on of learning students'
dc.contributor.YOKID 10048044
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY