Kurumsal Açık Arşiv

Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile yapılandırmacı öğrenme-öğretme etkinliklerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişki / Relationship between academic optimism of classroom teachers and their application level of constructivist learning-teaching activities


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor PROF. DR. MEHMET GÜROL
dc.contributor.author SEDA KERİMGİL ÇELİK
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12223
dc.language.iso Türkçe
dc.title Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile yapılandırmacı öğrenme-öğretme etkinliklerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişki / Relationship between academic optimism of classroom teachers and their application level of constructivist learning-teaching activities
dc.contributor.YOKID 10019879
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE