Institutional Open Archives

Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile yapılandırmacı öğrenme-öğretme etkinliklerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişki / Relationship between academic optimism of classroom teachers and their application level of constructivist learning-teaching activities


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. MEHMET GÜROL
dc.contributor.author SEDA KERİMGİL ÇELİK
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12223
dc.language.iso Türkçe
dc.title Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile yapılandırmacı öğrenme-öğretme etkinliklerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişki / Relationship between academic optimism of classroom teachers and their application level of constructivist learning-teaching activities
dc.contributor.YOKID 10019879
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY