dc.contributor.advisor | PROF. DR. MEHMET GÜROL | |
dc.contributor.author | SEDA KERİMGİL ÇELİK | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:15:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/12223 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile yapılandırmacı öğrenme-öğretme etkinliklerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişki / Relationship between academic optimism of classroom teachers and their application level of constructivist learning-teaching activities | |
dc.contributor.YOKID | 10019879 | |
dc.relation.publishinghaddress | Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY