Kurumsal Açık Arşiv

Ortaöğretim okul yöneticileri ve öğretmenlerinin öğrenilmiş çaresizlik, tükenmişlik ve öz-yeterlik algılarının örgütsel öğrenme düzeylerine etkileri / Effects of learned helplessness, burnout and self efficacy perceptions of secondary education school principals and teachers on organizational learning levels


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor PROF. DR. VEHBİ ÇELİK
dc.contributor.author TUBA YAVAŞ
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12216
dc.language.iso Türkçe
dc.title Ortaöğretim okul yöneticileri ve öğretmenlerinin öğrenilmiş çaresizlik, tükenmişlik ve öz-yeterlik algılarının örgütsel öğrenme düzeylerine etkileri / Effects of learned helplessness, burnout and self efficacy perceptions of secondary education school principals and teachers on organizational learning levels
dc.contributor.YOKID 428418
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE