Kurumsal Açık Arşiv

İlköğretim II. kademe Türkçe öğretiminde yazma becerilerine yönelik öğretim ve ölçme-değerlendirme yaklaşımlarının uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi / Evaluation of the effectiveness in practise of instruction and measurement-assessment approaches in terms of writing skills in middle school Turkish


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. ERCAN ALKAYA ; PROF. DR. AHMET BURAN
dc.contributor.author MURAT ŞENGÜL
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12211
dc.language.iso Türkçe
dc.title İlköğretim II. kademe Türkçe öğretiminde yazma becerilerine yönelik öğretim ve ölçme-değerlendirme yaklaşımlarının uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi / Evaluation of the effectiveness in practise of instruction and measurement-assessment approaches in terms of writing skills in middle school Turkish
dc.contributor.YOKID 419109
dc.relation.publishinghaddress Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE